Strona grupy DarkWatch

Strona poświęcona grupie ASG DarkWatch stacjonującej w Karlinie.
Dzisiaj jest 06 maja 2024, 22:18

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Regulamin forum
Post: 23 maja 2018, 12:42 
Offline
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2018, 11:36
Posty: 8
I. Co wolno i nie wolno umieszczać na forum

1.1. Zabrania się umieszczania treści sprzecznych z prawem, które naruszają dobro innych, np:
a ) treści uznanych powszechnie za wulgarne, obraźliwe, oszczercze wobec innych,
b ) treści dyskryminujących: grupy wyznaniowe, etniczne, mniejszości seksualne, rasowe i inne,
c ) treści faszystowskich, propagujących przemoc, uznawanych powszechnie za drastyczne czy przerażające,
d ) treści zawiązanych z pornografią,
e ) treści zachęcających lub pochwalających zażywanie środków odurzających tj. narkotyki, alkohol etc.

1.2. Zakazuje się rozpowszechniania piractwa w każdej formie
a ) wskazywania źródeł w celu pozyskania nielegalnego oprogramowania,
b )przekazywanie nielegalnie pozyskanego oprogramowania,
c ) podawania seriali, cracków, key generatorów etc.,
d ) udzielania informacji, wskazówek lub sugestii, pozwalających korzystać w sposób nielegalny z oprogramowania,
e ) udzielania informacji, wskazówek lub sugestii, pozwalających na oszukiwanie firm i instytucji,
f ) zakazuje się zadawania pytań o sposób pozyskania rzeczy, o których powyżej,
g ) zakazuje się przywłaszczania/łamania praw autorskich.




II. Obowiązki użytkowników forum

2.0. Użytkownik może posiadać na forum tylko jedno konto. Każde następne będzie usuwane. Użytkownikowi łamiącemu ten zapis zostanie nałożony ban na korzystanie z forum.
2.1. Każdy Użytkownik powinien zapoznać się z treścią FAQ (frequently asked questions - często zadawane pytania).
2.2. Każdy Użytkownik powinien również zapoznać się z Działami dostępnymi na Forum oraz zasadami w nich obowiązującymi, które są opisane w ogłoszeniach i przyklejonych tematach.
2.3. Przed założeniem tematu należy przeczytać FAQ.
2.4. Nie należy zakładać tych samych tematów w różnych Działach ani duplikować tematów krótko wcześniej założonych zarówno przez siebie, jak i przez innych.
2.5. Dla każdego tematu należy dobierać odpowiedni Dział.
2.6. Tytuły wątków należy dobierać w sposób łatwo kojarzący się z danym problemem. Nie należy wstawiać wszelkiego rodzaju ozdobników w tytułach.
2.7. W celu edycji swojego posta należy skorzystać z opcji 'modyfikuj'.
2.8. Należy unikać zbaczania z tematu podczas udzielania odpowiedzi w danym temacie.
2.9. Unikaj pisania postów, które nic nie wnoszą do tematu.
2.10. Zakazuje się publikowania prywatnej korespondencji w każdej formie bez wyraźnej zgody zainteresowanych stron. Dotyczy to korespondencji poprzez , maill, komunikatory lub pozyskanej w inny sposób.
2.11. Kieruj się zasadą uprzejmości stosując dobre obyczaje. Przez szacunek dla innych, uzyskasz poszanowanie dla siebie. Traktuj innych tak, jakbyś chciał być traktowany przez nich.
2.12. Nie krytykuj, nie wyśmiewaj i nie poniżaj słownie innych Użytkowników z powodu według Ciebie banalnego tematu, jak i każdego innego.
2.13. Nie wstawiaj w postach dużej grafiki ani długich linków, które powodują rozjeżdżanie się Forum. Przy dużej grafice korzystaj z serwerów do zamieszczania grafiki (np. fotosik.pl), do których możesz podać adres w poście lub wstawić miniaturę.
2.14. Na Forum piszemy w języku polskim. Użytkownik ma obowiązek zadbania o poprawność gramatyczną i ortograficzną (polska pisownia, znaki interpunkcyjne) swoich postów, tematów czy innych treści, które publikuje. NIE NALEŻY UŻYWAĆ PRZY TYM WIELKICH LITER, które traktowane są jak krzyk. Poprawnie i zrozumiale opisany problem zwiększa Twoje szanse na znalezienie pomocy.
2.15. Wystrzegaj się krytyki Administratorów i Moderatorów w kwestiach regulaminowych. Regulamin jest stworzony dla utrzymania porządku na Forum.
2.16. Wszelkie przejawy łamania etykiety oraz postanowień niniejszego regulaminu w stosunku do Administratorów i Moderatorów na kanałach prywatnych (, maill, komunikatory), spotkają się z konsekwencjami przewidzianymi w Regulaminie.
2.17. Od rozwiązywania problemów jest Forum. Nie spamuj linkami do założonego wątku w postach, podpisie,SB itp.


III. Prawa użytkowników, kary i ostrzeżenia

3.1. Posty i tematy niezgodne z Regulaminem będą usuwane lub ich treść będzie modyfikowana przez Moderatorów.
a ) Moderator może też:
- zażądać od Użytkownika zmiany tytułu topiku, treści posta.
- zmodyfikować tytuł tematu bądź treści posta Użytkownika.
- dopisywać, usuwać swoje poprawki przy ingerencji w treść posta.
- zablokować czasowo wątek do momentu wyjaśnienia wątpliwości.
b ) Autor zamkniętego topiku ma prawo:
- poprosić Moderatora o podanie motywów decyzji i ewentualnie - wycofanie jej.
- Moderator może zweryfikować swoją decyzję samodzielnie bądź w porozumieniu z Administratorem lub innym Moderatorem.
- dopiero wtedy, w razie różnicy zdań, Użytkownik ma prawo do interwencji u Administratora,
Decyzja Moderatora lub Administratora jest w tym wypadku niepodważalna.
3.2. Użytkownicy nagminnie łamiący Regulamin i ignorujący upomnienia Moderatorów powinni liczyć się z otrzymaniem ostrzeżenia lub z zablokowaniem dostępu do Forum. Także jednorazowe przewinienia (np. obraźliwe wiadomości na , na komunikatorach, posty lub tematy na Forum, zmierzające do skłócenia Użytkowników) uznane przez któregoś z Administratorów lub Moderatorów za ciężkie, mogą skutkować tym samym bez uprzedniego upomnienia czy ostrzeżenia).
a ) Zablokowanie dostępu do Forum (zwane banem) może mieć następujący charakter:
- czasowo określony - konto Użytkownika zostanie zablokowane lub otrzyma on zakaz pisania (biała ściana) na Forum, , lub/oraz na SB na czas określony. Po upływie tego czasu konto zostanie odblokowane,
- czasowo nieokreślony - konto Użytkownika zostanie zablokowane na czas bliżej nikomu nieznany,
- stały - konto zostanie zablokowane na zawsze bądź usunięte z bazy forum.
b ) Niezależnie od czasu trwania bana, a stosownie do przewinień Użytkownika i możliwości technicznych, konto może być zablokowane:
- imiennie - Użytkownik nie będzie mógł zalogować się ze swoim nickiem, ale będzie mógł przeglądać Forum.
- poprzez IP komputera (a w skrajnych wypadkach całej podsieci) - Użytkownik w ogóle nie będzie mógł się połączyć z Forum z danego IP.
c ) W najbardziej skrajnych przypadkach Użytkownikowi zostanie zablokowany dostęp na poziomie serwera, co skutkuje całkowitym brakiem dostępu do portalu i Forum (nasz serwer przestanie "istnieć" dla Użytkownika).
d ) Stosownie do charakteru bana i przewinienia Użytkownika:
- każde nowe konto będzie natychmiast usuwane w przypadku stwierdzenia, że właściciel jest osobą niepożądaną.
e ) Użytkownik nie ma możliwości usunięcia swojego konta na forum darkwatch.keep.pl
- Użytkownik akceptując regulamin, nie ma prawa rościć sobie praw do kasacji konta.
f ) Decyzję o ukaraniu podejmuje Administrator na podstawie:
- decyzji własnej lub konsultowanej z Moderatorem,
- wniosku Moderatora,
- wniosku Użytkownika, pozytywnie zweryfikowanego przez Moderatora.

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
tanie kuchnie kraków
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group

Zakładanie bloga | Poradniki do gier | Filmiki | Testy na inteligencję